Tedarikçilerimiz İçin Önemli Adım! Firma Portalı Devreye Alındı

27.10.2022

Tedarikçilerimizin, sözleşmelerini ve sözleşmelerinde yer alan ürünlerine ilişkin iş ve işlemlerin daha kolay ve hızlı yürütülebilmesi için Ofisimiz tarafından hazırlanan Firma Portalı devreye alınmıştır.

Portal üzerinden;

  • Başvurular başlığının altında sözleşmeden ürün çıkarma, ürünlere ilişkin fiyat revizesi gerçekleştirme, ürünün geçici olarak satışını durdurma ve fiyat kampanyası talebi başvuruları oluşturulabilmektedir.
  • Muhasebe başlığının altında firmalar tarafından Ofisimize düzenlenen faturaların detayları, bu faturalara ilişkin ödemeler ve kesintiler,
  • Sözleşmeler başlığının altında süresi dolan ve devam eden sözleşme bilgileri,
  • Siparişler başlığının altında katalog ve müteferrik tüm siparişlerin detaylı bilgileri,  
  • Teminatlar başlığının altında Ofisimize verilen teminatların detayları,
  • Firmam başlığının altında firma detay bilgilerine ve firma yetkililerine ilişkin belgeler

görüntülenebilmektedir.

Firma Portalı uygulamasıyla Ofisimiz ile firmalar arasında kurulan dijital kanalın ilerleyen süreçte, daha fazla başvuru alınması ve paylaşılan bilgilerin detaylandırılması ile firmalara kolaylık sağlanması hedeflenmektedir.

Firma Portalına https://firma.dmo.gov.tr adresinden erişebilir, sorularınız için 444 5 366 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.